dolgok amik nem változnak

Egészen vicces dolog ha megjelenik veled egy interjú. Ez természetesen azért érdekes elsősorban mert a “zinternet”és a remek közösségi média azonnal instant feedback-el szolgál és az ember rögtön kapja is a hideget meleget.
A kommentek remek viszonyítási alapul szolgálnak az internetező lények lelkivilágáról, persze ez nem egy szignifikáns statisztikai alap, de mégis sok mindent elárul az olvasók másik emberekhez való viszonyulásáról. Az ebből kirajzolódó kép azonban siralmas.
Ugyan nem számítottam másra, mégis elkeserít, hogy ennyi indulat vibrál még egy ennyire ártatlan cikkecske alatt is, mennyire keserű és dühös az a társadalom amelyik zömében ilyen reakciókhoz ragad klaviatúrát…
Bár eddig még nem szerepeltem más országok médiafelületein, azonban meggyőződésem, hogy bárhol máshol kevesebb negatívummal találkoznék mint Magyarországon. A funkcionális analfabetizmus persze nem újkeletű dolog, de egyesek még az egyszerű kérdésekre adott egyszerű válaszokat sem tudják helyesen értelmezni, pedig a kérdést nem is nekik tették fel.
A logikátlanság mértékét már az elég élesen kirajzolja, hogy a magukat mélyen hungaropannonmagyarnak vallók, szinte egymásra licitálva kívánják a halálomat, csak mert nem otthon fizetem az adót és észre sem veszik, hogy remeknagy erkölcsi felsőbbrendűségük közepette épp egy honfitársuk meggyilkolásáról fantáziálnak. Pár sorból tudni vélik, hogy semmirekellő, hálátlan, szemét, ingyenélő, tetű, liberális, tehetségtelen, adóelkerülő, migránsnyaló, zsidó, patkány, hazaáruló vagyok, majd az ismeretlenül rám okádott sértések és átkok után csodálkoznak azon, hogy lesújtó  véleménnyel vagyok az országról és ellenségesnek találom a közhangulatot.
Persze tisztelet a kivételnek, szerencsére vannak, akik nem próbálnak okoskodni, vagy szartdobálni, csupán örülnek mások sikereinek, sőt olyanok is akadnak, akik ha feleslegesen is de szembeszállnak a mérgezőlelkű trollokkal és megpróbálják őket jobb belátásra bírni.
A pár pozitív reakció reménykeltő ugyan, de hozzászólások zömének hangneme sajnos nem írta felül azokat a rossz emlékeket, amit anno kis hazámban tapasztaltam az emberi megnyilvánulások minőségének átlagáról. Sőt elképzelhető, hogy csak romlott a helyzet hat év alatt…
Az írás és a tanulságos hozzászólások megtekinthetők itt

Reklámok
Címke , ,

5 thoughts on “dolgok amik nem változnak

  1. K. Anita szerint:

    Aki mer az nyer! ☺ Igen is legyetek boldogok, ha már nagyot álmodtatok, és ki mertetek menni a világba.A többi meg csak nyavalygás és siránkozás a másik fél részéről.Szóra sem érdemes! Sok boldogságot! ☺

  2. bence szerint:

    Hejho. Irhatnàl egy picit a pecàròl. Ha szoktàl ilyet csinälni. Gondolom ja. Adott…

  3. Vik szerint:

    Néha mintha a saját gondolataimat olvastam volna Magyarorszagrol! Jókat nevettem az interjun! Én se mennék haza … lehet a kommentek után még azt is meggondolnam hogy a zombikkal baratkozzam inkább.

  4. Dorka szerint:

    Szuper cikk volt! Magyarorszàgon élünk, sokat utazunk… Teljesen egyetértek Veletek.
    Csak így tovàbb!
    Ezentúl olvasni fogom az oldalatokat.
    Köszönöm a lehetőséget.
    Dorka

  5. Krisztian szerint:

    piszok jo interju, grat!

    vagy egy eve nem olvastam a blogot, pont a hajovasarlasnal maradtam le 🙂 de most be is potoltam “gyorsan”, orulok, hogy jol vagytok!

Vélemény, hozzászólás?

